Suzuki SV650 zaistniał w 1999 roku jako motocykl mający dostarczyć "radość V-Twin" i szybko stał się światowym fenomenem. Okazał się nie tylko uniwersalnym motocyklem do jazdy miejskiej, ale na torze wyścigowym czuł się równie dobrze. Podniesienie osiągów na wyższy poziom dzięki innowacjom Suzuki sprawia, że najnowsza wersja SV650 zawiesza poprzeczkę jeszcze wyżej.
System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.
System łatwego rozruchu Suzuki załącza rozrusznik błyskawicznie uruchamiając silnik. Komputerowy moduł silnika ECM kontroluje sytuację i rozłącza rozrusznik natychmiast, gdy silnik podejmie pracę.
Bak o pojemności 13,8l zapewnia zasięg 360km - pod tym względem SV650 jest liderem w swojej klasie.
Przednie zawieszenie zbudowano w oparciu o wytrzymały widelec teleskopowy o średnicy goleni 41 mm, z tyłu natomiast zastosowano zawieszenie typu wahaczowego. Zawieszenie kół SV650A zapewnia pewność jazdy i sportowe prowadzenie się motocykla.
Typ silnika | 4-suwowy, 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC, 90° V-Twin |
Średnica cylindra × skok tłoka | 81,0 mm × 62,6 mm |
Pojemność skokowa | 645 ³ |
Moc maksymalna | 54 kW (73 KM) / 8500 obr./ min |
Moment obrotowy | 64 Nm / 6800 obr./ min |
Długość całkowita | 2130 mm |
Szerokość całkowita | 760 mm |
Wysokość całkowita | 1090 mm |
Rozstaw osi | 1445 mm |
Prześwit | 135 mm |
Wysokość siedziska | 785 mm |
Masa w stanie gotowym do jazdy | 200 kg |
Stopień sprężania | 11,2 : 1 |
Układ paliwowy | Wtrysk paliwa |
Rozrusznik | Elektryczny |
System smarowania | Mokra miska olejowa |
Przekładnia | 6-biegowa o zazębieniu stałym |
Przełożenie wstępne | 2,088 (71 / 34) |
Przełożenie główne | 3,066 (46 / 15) |
Zawieszenie - Przód | Teleskopowe, sprężyny walcowe, amortyzatory olejowe |
Zawieszenie - Tył | Wahaczowe, sprężyna walcowa, amortyzator olejowy, regulacja napięcia wstępnego sprężyny |
Pochylenie / wyprzedzenie | 25.0° / 104 mm (4.1 in) |
Hamulce - Przód | Tarczowy podwójny |
Hamulce - Tył | Tarczowy |
Opony - Przód | 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe |
Opony - Tył | 160/60ZR17M/C (69W), bezdętkowe |
Układ zapłonowy | Elektroniczny zapłon (tranzystorowy) |
Zbiornik paliwa | 13,8 l |
Ilość oleju (całkowita) | 3,1 l |
Norma Euro | 5 |
Emisja spalin ( g/km) (WMTC) | 96 |
zużycie paliwa (l /100 km) (WMTC) | 4.1 |
Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu Cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.