kokpit rodem z toru wyścigowego
Zestaw czytelnych, jasnych wskaźników wykonanych w technologii LCD prezentujących informacje niezbędne na torze i na drodze.
Poznaj wersję specjalną najbardziej ekscytującego modelu Suzuki - poznaj GSX-R1000R.
Rozwiązania rodem z MotoGP, torowe osiągi i specyfikacja, a to wszystko z homologacją do użytku cywilnego, czyli pokusa, której trudno się oprzeć. A jeśli zdejmiesz lusterka i tablice rejestracyjne, zakleisz światła...droga na tor stanie przed Tobą otworem!
Ogromna moc, którą pomoże Ci opanować 10 stopniowy system kontroli trakcji.
System zmiennych faz rozrządu i potężny moment obrotowy gwarantują znakomite przyspieszenie w każdym zakresie obrotów.
Prędkość maksymalna, obok której nie można przejść obojętnie.
Typ silnika | 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC |
Pojemność skokowa | 999 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 74,5 mm x 57,3 mm |
Stopień sprężania | 12,9:1 |
Moc maksymalna | 148,5 kW (202 KM) / 13200 obr/min |
Moment obrotowy | 116,7 Nm / 10000 obr/min |
Układ zasilania | wtrysk paliwa |
Rozrusznik | elektryczny |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Długość całkowita | 2045 mm |
Szerokość całkowita | 705 mm |
Wysokość całkowita | 1130 mm |
Rozstaw osi | 1405 mm |
Prześwit | 130 mm |
Wysokość siedzenia | 810 mm |
Zawieszenie przód | Odwrócony widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, tłumienia siły dobicia i odbicia. Regulacja szybko i wolno zmiennego układu tłumienia |
Zawieszenie tył | Wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, tłumienia siły dobicia i odbicia. Regulacja szybko i wolno zmiennego układu tłumienia |
Hamulce przód / tył | podwójny tarczowy / tarczowy |
Opony Przód | 120/70 ZR17 M/C 58W |
Opony Tył | 190/50 ZR17 M/C 73W |
Zużycie paliwa (dane wg. standradu WMTC) | 5,2 l / 100 km |
Zbiornik paliwa | 17,5 L |