Suzuki Motor Poland kontynuuje trwającą od niemal półtora roku współpracę z Fortuna 1 Ligą. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2024/2025. Każdy z pierwszoligowych klubów ma do swojej dyspozycji kilka aut hybrydowych japońskiej marki.
Współpraca pomiędzy Suzuki Motor Poland i Pierwszą Ligą Piłkarską rozpoczęła się w lipcu 2022 roku, kiedy to podpisana została pierwsza umowa pomiędzy stronami. Marka Suzuki w dalszym ciągu jest obecna w postaci brandingu na meczach Fortuna 1 Ligi, ale także w klubowych i ligowych social mediach.
- Cieszymy się, że firma Suzuki była na tyle zadowolona ze współpracy z Fortuna 1 Ligą w pierwszym roku, że zdecydowała się przedłużyć umowę o kolejne dwa sezony. To pokazuje, że współpraca z pierwszoligowymi rozgrywkami przynosi wiele korzyści dla sponsorów, którzy chcą razem z nami budować długofalowe projekty - mówi Marcin Janicki, prezes Pierwszej Ligi Piłkarskiej.
Suzuki Motor Poland od wielu lat angażuje się we współpracę z klubami, ligami i związkami sportowymi w Polsce. Firma jest m.in. sponsorem Reprezentacji Koszykarzy i Koszykarek oraz ORLEN Basket Ligi, oficjalnym partnerem Związku Piłki Ręcznej w Polsce, ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet, a w ramach sponsoringu Polskiego Związku Bokserskiego organizuje gale Suzuki Boxing Night i wspiera obiecujących młodych sportowców. Suzuki to również główny sponsor Korony Kielce i właściciel praw do nazwy kieleckiego stadionu – Suzuki Arena.
Niemiecki automobilklub ADAC opublikował raport usterkowości za 2023 rok, który objął 156 modeli samochodów wyprodukowanych w latach 2014 – 2021.
Dowiedz się więcejW Warszawie odbyło się czterodniowe szkolenie poświęcone modelowi Suzuki Swift, który w kwietniu wjechał do Europy.
Dowiedz się więcejNowy Swift - kolejny model tzw. globalny - zachował charakterystyczną linię kojarzącą się z poprzednimi generacjami tego świetnie rozpoznawanego Suzuki, ale przeszedł radykalne przeprojektowanie.
Dowiedz się więcejOd wielu lat redakcja Auto Świat publikuje swój raport dotyczący usterkowości samochodów osobowych 26 marek najpopularniejszych na polskim rynku.
Dowiedz się więcej